Coșul tău este gol acum!

Întrebări frecvente
Întrebări și răspunsuri
Află mai multe despre DanielCafelutza.ro
Aici găsiți răspunsurile celor mai frecvente întrebări adresate de către clienții noștri. Dacă nu vă regăsiți întrebarea printre cele adresate pe pagina noastră, nu ezitați să ne contactați prin email și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.
Cum cumpăr?
- Căutați produsul dorit și verificați informațiile acestuia.
- Adăugați produsele dorite în coș, verificați costul total și numărul produselor.
- Selectați adresa de livrare a comenzii.
- Plasați comanda. Completați datele de facturare și finalizați comanda.
În cât timp se livrează?
Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier. Comenzile ajung la destinație, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare. Comenzile din week-end se pregătesc pentru livrare în cursul zilei de luni.
Cum plătesc?
Când comanzi sau când primești comanda. Cum e mai bine pentru tine.
De ce să comand online?
- Puteți verifica toate informațiile pe care le doriți despre un produs, astfel evitând confuzia.
- Evitați greșelile de identificare și de contact.
- Sunteți la curent cu prețurile, noutățile și promoțiile disponibile în magazin.
- Aveți la dispoziție un istoric al comenzilor dumneavoastră.
- Faceți cumpărăturile într-o manieră sigură și transparentă. După plasarea comenzii sunteți imediat informat prin sms sau email despre datele de care aveți nevoie.
- Aveți libertatea de a plasa o comandă oricând doriți, fără a fi limitat de programul de lucru.
Unde pot modifica informațiile din cont?
Informații precum datele personale, de facturare sau adresa de livrare se pot modifica accesând setările profilului de utilizator disponibil în meniul principal.
Cum pot obține o factură pierdută?
La livrare, facturile sunt tipărite și puse în colet. Pentru ușurința accesării acestora, toate facturile sunt salvate în istoricul comenzilor.
Cum returnez un produs?
Toate detaliile de care aveți nevoie se regăsesc în secțiunea Politica de Retur.
Care este comanda minimă?
Nu există sumă minimă pentru a putea plasa o comandă. Comanda minimă pentru a beneficia de transportul gratuit este de 250 de lei. Dacă totalul comenzii se află sub această sumă, se va adăuga un cost suplimentar pentru livrare.
Prețurile includ TVA?
Toate prețurile afișate conțin un TVA de 19% sau 9%.
De ce să îmi fac cont?
Calitatea de abonat vă permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:
– economisiți timp la fiecare comandă din salvarea automată a datelor de facturare și livrare;
– beneficiați de funcționalități precum vizualizarea unui istoric al comenzilor anterioare;
– rămâneți la curent cu informațiile ce privesc transportul pachetului dumneavoastră
Pot comanda pe facturi diferite?
Comanda se face fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică. O comandă nu poate include mai multe facturi diferite.
Care este termenul de valabilitate pentru cafea?
Cafeaua expiră la un an de la termenul de prăjire înscris pe ambalaj.