Coșul tău este gol acum!
Politica de retur
Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:
Conform legislației în vigoare (ord. 34/2014 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul consumatorului, la reședința acestuia, la lockere de curierat sau la locul de muncă prin distribuitori stabili, nu pot fi denunțate unilateral. O dată produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.
Produsele achiziţionate la distanţă ce nu fac parte din categoria produselor alimentare se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Intreprinderile Individuale, PFA-urile și Persoanele Juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Solicitarea de retur se realizează prin:
Cerere scrisă la adresa de e-mail contact@danielcafelutza.ro , urmând că noi să vă trimitem un formular pe mail pe care să-l completați.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea unui serviciu de curierat. Pentru opțiunea de retur prin firma de curierat, adresa la care se va face returnarea comenzii este Oradea, Piata Unirii, Nr. 6, Ap.5, Judet Bihor.
În situația în care unul sau mai multe produse ajung la cumpărător într-o stare necorespunzătoare (deteriorate, contaminate, termen de valabilitate expirat), respectivele produse vor fi înlocuite, suma de bani aferentă transportului fiind suportată de către SC GOAT STORY SRL . ”Există opțiunea returnării banilor pentru produsele comandate, dacă nu se dorește înlocuirea.
Produsele pot fi schimbate sau înlocuite, iar dacă se dorește returnarea sumei, aceasta va ajunge la client într-un termen de maxim 30 de zile din momentul în care am fost informați despre decizia dumneavoastră. Vom face tot posibilul ca procesul de returnare a banilor să dureze cât mai puțin”
Atenție! Pot fi returnate doar produsele nealimentare aflate în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură sau de consum.
Dacă aveți nevoie de informații suplimentare asupra modalității de returnare a produselor, ne puteți scrie la contact@danielcafelutza.ro.